Non mi soffermo sull'utilit? di questo aggeggio e non faccio il paragone con auto che hanno di serie strumenti molto più complessi ed ovviamente più efficaci perché sarebbe sciocco. Ecco cosa fa questo scatolino:
The WOT Box adds two major features to any car. They are No-lift shifting and 2-step launch control. Both of these features are completely user-programmable using the WOT Box Graphical User Interface.
The No-Lift Shift feature makes no-lift shifting easy by cutting your engine's ignition for a very short period while you no-lift shift. No-lift shifting is keeping the gas down through the shifft. The ignition cut allows the synchros in your transmission to mesh easily, reducing the chance of missing a gear and damaging your transmission. Keeping your foot down through the shift also allows you to hold boost through the shift, thereby significantly improving your E.T.
The 2-Step Launch Control modulates the ignition by cutting power to individual ignition coils to hold the RPM you want to launch at. The turbo will spool up while you do this. You can use this feature for a more consistent and more powerful launch in boost
Come sospettavo per essere installato su qualunque tipo di auto l'unica maniera ? agire come un limitatore (vedi parte in grassetto)...che f**ata avere fiotti di benzina che si infilano nello scarico bollente...io direi di fare cos?:
1) Compratevi un mattone che nel nostro caso ? meglio
2) Compratevi un M3-M5-M6, che sono auto dove un sistema mooolto più complesso vi fa partire a razzo (se ? il genere di casa che vi piace)
P.s.: se non ricordo male il sistema adottato da M5-M6 vi impone una revisione completa di tutto il sistema/vettura dopo 2 utilizzi, ricordo giusto?
P.p.s. forse conviene accontentarsi di una partenza a piede :grin: