0 Utenti e 2 Visitatori stanno visualizzando questo topic.
T'aaaaacci sua... che bella! e da quello che si intravede nel garage... :lol:
il buon Leo si ? comprato un altro giochino motomacchinoso........ stavolta monoposto, ma ovviamente targato.. assolutamente da vedere con l'audio.. cambio e motore
E che roba ??Certo che quel ragazzo non ? mai contento
motore yamaha R1
Azz... Ok di targata ? targata, ma davvero lui potrebbe circolare in regola in quasiasi strada pubblica?caxx lo farei solo per vedere che faccia fanno i vigili e la gente! :lol:
Smurk Brabus Turbo Suzuki GSX 1000 K2 300 BHP new turbo and rebuilt engine. 830 KG Bilstein race suspension Quick shift on sequential G-box both up and down (Blip on way down - Flat shift up) Racing pedal assembly by Tilton Removable s-wheel Six piston front brakes by Tardox Four Piston rear brakes by willwood (all braided hoses) Aim display with GPS ,G-meter, smart cam, shift lights and gear position Tillet carbon seats with full Sabelt harnesses 4 point Life Line Fire Extinguisher (to engine bay) Engine internals Orient Express drag race specification (rated to 800bhp) No traction control, no ABS and no stability control. (all by driver) Bespoke output / jack shaft with cush-drive from motor to the differential. Lock up clutch, billet clutch basket, clutch case to enable replacement without engine removal.Full history file with photographs of modifications along with all receipts and invoices.